2018年5月24日 星期四

關西親子遊 Day 4

關西親子遊 Day 4
 
第四日,520 
 
 
今日去環球影城,看了website, 明明話開9:00,但當8:15 去到時,已經開了門。
 
 
 
今次為免排長龍,我們在香港己買了入場卷再買快証。個快証只玩4game, 但係已經等如門票價錢了。好貴。在香港的旅行社超貴,我在kkday e-ticket就最平,也是官方認可的。
 





 
環球影城在美國和新加坡已經去過,但遊戲是有分別的,感覺大阪的也大些。
 




 
最好玩的,都是日本新的遊戲,spider man, minion. d仔都可以玩。
 
 
 






 








 
 
最正最好玩的,係harry potter. B so 係超級fans, 當然最興奮。佢個禁忌之旅遊戲,謙未夠高玩,所以我和b so 分別入去玩,非常正!Harry potter fans 不能錯過。但好暈。
 
 
 










 
 

係時候晚餐了,在Harry potter 餐廳食,飲 butterbeer, 好好味,只是5000 yen 
 
 

 
 
8:00巡遊了,6:30已經坐滿人,找到有利位置後,謙就訓住等。
 
 
 
新加坡無睇巡遊,原來好好睇,最正當然係 Harry potter transformer! 



 



 
8:30 散場返酒店,玩了12小時,散哂。
 
 

 

沒有留言:

張貼留言