2018年5月24日 星期四

關西親子遊 Day 3

關西親子遊 Day 3
 
 
第三日,519
 
今日去奈良
 
 
食過早餐後,便離開京都,前往奈良。去奈良最好,就是去奈良近鐵站。
 
 
 
因為之後到大阪的原故,所以行李都放在奈良站的locker. 不過locker 位真係不多。
 
 
 
 
 
行了10分鐘,就到奈良公園。一些為食的鹿,己圍住小賣檔和準備買飼料的人羣。
 
 
 
 
 
 
 
 
買來本想給謙謙餵,但儍豬竟然哭起來,話怕鹿會食了他。






結果第一包由我餵。鹿真的好瘋狂地追住你,咬你的袋,衫,務求搶得食物。
 
 
 
 
經過我和媽媽餵後,謙終於肯餵了,雖然一兩塊,但己好叻,因為鹿高過佢的。
 
 

 
 
 
 
 
 
午餐過後,就拿回行李。去大阪。
 
 
 
 
去大阪只需30分鐘、住的地方在難波。難波真係好大,好在我book hotel 在南海難波車站旁,非常方便。
 
 
 
來到大阪,謙話要去大阪城,因為要扮旅行青蛙,真係笑到我地。
 
 








 
 
B so 話呢間梳乎理好出名,可惜要等1小時,我地食pancake 算。
 
 
 
 
今日氣溫涼了好多,比昨天跌了10度。
 
 
 
 
 


 
 


 

 
 
食完去難波shopping 當然係行山野啦。
今晚早d休息,明早去universal studios 
 

 

 

 
 
 

沒有留言:

張貼留言