2015年2月17日 星期二

沖繩自駕遊 Day 3

沖繩自駕遊 Day 3

29/1/2015



唔好天了兩日,根據天文台預測,今日應是啨天的。起身,走出露台,真的無呃我,是藍天呀!

在酒店食完早餐美味的早餐,就準備出發!今日好天,立即將戶外和最遠的景點安排今日去。今日重點,是上山睇櫻花和睇魚魚。




行程: 万座毛, 八重岳賞櫻, 海洋博公園 , 美之海水族館,今歸仁賞夜櫻。


早餐,有西式,和式。和式好大份。

今日都是北上,到一個自然景點- 万座毛。由酒店車去,都是二十分鐘。

萬座毛是代表沖繩的名勝景觀之一。突出在東中國海的萬座毛,因海浪長年侵蝕,石灰岩的 懸涯峭壁形成了遠看猶如象鼻般的獨特造型。高20米的懸涯上的寬闊地帶天然矮草叢生,是日本的國定自然公園。

唔知係咪今日好天,到這個景點真是超多人,一團又一團人行來行去,想影張合照都難。當中有團是香港來的。

  看來真是很似一隻象,現場睇相當宏偉。



風化得好利害





  睇完万座毛,跟著便去北部的八重岳,上山睇櫻花。路程真的幾遠。
由万座毛去要個多小時。
我駕車行的,是58國道。並不是高速公路,最高車速只是60km, 但是沿海,風景一流。不是趕時間,行58吧。另一選擇是行收費高速,不是好貴,但好像只去到名護市。



十一點多去到八重岳,由山腳開始,車子要經過窄長的車路上車,好多位剛剛夠兩車對頭。但沿途己是櫻花樹了。有車子會忍唔住停車拍照,但真的好阻,因為不斷有車上下山。



  我的策略就是先上到最頂,其實也不是很高,只不過4百多米。沿途有兩三個停車場,由上而下慢慢影。


  呢幾張,無車又無人,真的捕了好耐才影到。太難影了。


  第一次影,其實唔太識影。求其大景close up 影幾張算。



  沖繩的櫻花和本州不同,顏色比較紅,好似唔同品種,好似叫寒櫻。可能去開日本的朋友會覺得唔靚,但無法,沖繩只得這些,我己心滿意足了。






  今年的八重岳櫻花祭,是由 17/1 至1/2, 我以為我去是水尾,原來也不太差!


  離開八重岳,再落山三十分鐘,就是海洋博公園。

海洋博是免費,裡面的美之水族館是收費,門票己在OTS 買了。


 在二樓食buffet 先, 賣點係有無敵海景送, 記得食雪糕, 好味


海洋博一覧無遺 


 連個海灘都甘靚


 水族館入口


 一入去, 感覺同香港差不多


 不過多了好多新奇的魚


直至去到呢個位,就和香港差得遠了.
魚缸大得可放2條層樓高的 ——黑潮之海. 水量7,500公噸、世界第三大的水槽.

其中最著名的有世界第一尾成功長期飼養的鯨鯊,該館亦以鯨鯊為吉祥物




鯨鯊 







 海洋博, 有免費淘豚表演.


 謙謙好鍾意 dolphin



 仲有佢, 其中有一隻唔游, 謙謙話佢唔識游水


 呢個叫龜灣




 時間去到五點幾, 本來想返酒店. 但記得附近有個叫今歸仁的城跡, 剛剛有個櫻花祭, 日期也是17/1 - 1/2
唔同八重岳, 呢道開到21:00, 因為有夜櫻看.

今歸仁又是離海洋博 30 分鐘車程. 滿以為甘遠水路一定無乜人去, 但是, 去到停車場, 竟然差不多無位, 真是好多人呀






 今歸仁城堡遺跡。為14世紀琉球王國三山時代中的三山之一北山王的居城。為日本指定史跡。000年11月與首里城等以琉球王國的城堡以及相關遺產群的名義共同列入世界遺產名錄.




 我覺得呢道櫻花更美, 但更多人!










 到了大約19:00, 終於開燈了, 仲有Candle. 



 我第一次睇, 覺得好靚


城跡也有燈光效果 


 看完夜櫻, 就要回程了, 因為太遠, 也不敢睇太耐.
回程先知,所行的山路,是沒有路燈的, 要靠反光石引路,真的要留神. 好在謙謙訓左, 否則一定太黑而好驚! 

心想, 好在是自駕游, 因為團肯定唔會同你留到甘夜, 同埋真的不見有公車.


楂了個半鐘,終於回到恩納村的 島豚屋(しまぶた屋) 吃大名頂頂的Agu 豬料理.

Agu 豬扣石垣牛是沖繩必食的

我地食的, 是原味蒸煮 Agu 豬, 超好食!!!!!




漏斗是用來計時,  蒸一塊豬肉的時間.




今天好豐富, 又好天, 又開心.

明天天文台forecast 要下雨了. 

 

















































14 則留言:

  1. 回覆
    1. 所以遠遠都要去!返而八重岳無乜特別

      刪除
  2. 行程豐富,櫻花好靚!
    祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚟緊新嘅一年,我祝你事事順利,樣樣稱心滿意,身體健康,一年好過一年

      刪除
  3. 可以睇到咁多咁靚嘅櫻花 好幸福呀!!!
    新一年 祝你 常常喜樂 幸福滿滿 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間真的好夾,買機票時不知有櫻花睇的。祝羊年喜氣羊羊,身體健康,事事順利,心想事成。

      刪除
  4. 有櫻花睇,仲睇埋夜櫻,大豐收呀~

    回覆刪除