2015年2月8日 星期日

香港街馬 2015

香港街馬 2015

今年第一次玩, 有10k, 21k . 我今次玩半馬

主要玩九龍灣, 觀塘, 街名太多, 自己睇圖

Linked from 街馬

 
 
 
大會有免費巴士接送
 
 
場內報置好多公仔
 
 
 
 
 
 
 
更有兒童樂園
 
 
 
同朋友一起起步啦
 
 
 
 
中間無相. 也不鼓勵影
 
 
终點了. 好耐無跑半馬, 竞有牌
 
 
 
仲有 Concert!!!
 
 
 
Result
 
 
 
 
後感:
 
氣氛一流, feel 到攪手好有誠意.
水, 食物足夠, 雖然我無乜食
部份賽道比較窄, 再多人唔惦
 
 
今次成績: 1小時54分
 
旅完行無乜練, 算係甘



13 則留言:

  1. 冇練,算係咁喇!又多一面。

    回覆刪除
  2. 點只算係咁..簡直犀利~ 快d收我為徒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿nick 慢我少少ja wor, 佢咪你師傅啦

      刪除
  3. 你呢個時間好好呀 而且仲要係無點練嘅情況下 唔止算係咁啦 ^^~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果然跑開,知道d時間。之前可能跑完全馬,我食老本跑呢個半馬law

      刪除
  4. 原來有香港街馬,我現在才知呢! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑九龍灣,我以爲你知tim. 呢家興玩呢個

      刪除