2015年1月25日 星期日

渣打馬拉松 2015

渣打馬拉松 2015

今年第9年玩渣馬, 第4年全馬 42 km!


尖沙咀 > 西九幹線 >昂船洲大橋 > 青馬大橋 > 汀九大橋 > 長青隧道 > 葵涌 > 西九幹線 > 西隧 > 西上中環 > 灣仔 > 維園

今年早了舉行, 一直担心唔夠時間練, 因為早了三星期. 天氣也比往年多雨及潮濕, 即是又少了時間練, 所以12月練完20 直上30, 好辛苦. 仲要感冒了2次....

5:00 am 起身食杯面


6:00 到
 
 
 
 
好在有得
 
 
 
今年 adidas 有靚女教熱身
 

6:40 am 起步


起步碰到舊大學同學

 
 


起步後再無影相!


今年本來 worry 有些政治野發生, 好在沿途無人打黄傘, 證明全馬人係認真D!  見新闻有人帶自拍神器一路跑一路影, 真係不知所謂!

頭 10km 比我以往慢, 我今次要58, 因天氣差要留力. 20km 1:56, 算係甘, 30km keep 仲到 3:01.

昨日在 fb 仲鬧從無見過朱古力, 蕉只見過一年. 今日竟然多到任拿, 仲有番茄!!


到銅鑼灣, 因為改了賽道, 跑電車路. 氣氛好了, 但我覺得好似長左?

 


最開心, 除了今次又快左 6 分鐘 (4 hr 35), 仲有謙謙 B so 在终點等我!
 
 
 
 







4 則留言:

  1. 我今年跑第三組...真係同第一組好有分別...
    不過今次氣氛真係好好...BTW多得你地全馬..連我地呢組半馬都有朱古力派...可能係你地嘅剩餘物資..

    回覆刪除
  2. 我諗你最開心係見到謙謙親自來問你攞獎牌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我一定要完成到,否則佢無獎牌玩

      刪除