2013年9月24日 星期二

大枕蓋, 橫頭墩 觀萬宜


21/9 (Sat)

超強颱風前夕, 去了行山.

朋友話見過相片, 橫頭墩,大枕蓋 望萬宜水庫好靚, 所以便相約前往.
起身天氣甘好, 決定帶大機, 佢第一次上山!

路線: 西灣路 > 橫頭墩> 田尾山 > 大枕蓋 > 萬宜凹 > 北潭涌

時間: 3.5 小時



9:00 西灣路橫頭墩入口起步

先到橫頭墩, 20 分鐘就可到

(1)

 
(2) 萬宜水庫東壩

 
(3) 萬宜水庫東壩

 
(4) 真係, 好鬼靚

 
(5) 仲好鬼熱!!

 
 
(6) 遠望大蚊山、蚺蛇尖
 
 
 
(7) 11:15 到大枕蓋頂, 風景好闊!!!!

 
(8) 
 
 




 
(9) 大景同太墩又唔同

 
 

 
iPhone 全景也不差
 


   橫頭墩全景

 
   大枕蓋全景



23 則留言:

  1. 回覆
    1. 果日真係唔得,會變謙謙燒乳豬^^

      刪除
  2. 星期六那天真係好日子,最後個張d雲好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係就11點己熱到想c. 估唔到打風前甘好天。

      刪除
  3. 全景真係好靚,熱都值得!

    回覆刪除
  4. 啲雲好靚,同日我哋去咗大嶺峒,睇龍噴泉,真係好熱,黃昏重有滿天紅霞,有沒有影呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知打風前一定紅, 但我要揍仔

      刪除
  5. 好靚呀~
    您去行得嘅都唔慌易行lu...

    回覆刪除
  6. 嘩, 風景好靚, 大機真是零舍唔同, 影出來的效果好仔細好清晰.
    3.5 小時, 聽起來不難 (但有可能是你們行得快), 不知道呢條線幾多粒星? 有機會我都想去下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條路唔難,5星full的話,2星啦。不過我又地真係行得唔太慢的。

      刪除
  7. 你漫遊還是跑山?
    操樂善? (^_^)

    回覆刪除