2013年9月14日 星期六

貓B搬家 - 從Yahoo! Blog 到 Google Blogspot / Pixnet


由 TE      到 Yahoo
由Yahoo 到 Blogger / Pixnet

一次比一次多野搬, 不過, 我9月初用 b so 的 blog 做實驗, 搬了幾個 site

B So 的 blogs:

http://thinkath.blogspot.hk/
http://thinkath.pixnet.net/blog

輕鬆搬家去 Xuite, 最Easy, 但只得2G, 其後收費.
http://blog.xuite.net/thinkath/hkblog...


我自已也把我所有 Yahoo Blog 搬了過來. 也算簡單。


以下是我曾在FB Post 過主要用的 Steps. 現在寫多次.
(而 B so 是利用輕鬆搬家再 export, 但有 external link limitation)

Yahoo 搬家到 blogger, 不是什麼教學, 所謂教學網上大把,有些唔識電腦的也會出,只是少少心得.

(1) unzip yahoo 的 backup zip file.

(2) Moveable-Type.txt用 blogtrans 轉檔由MT 做Blogger 的 atom xml



 


(3) Upload 相去自已的 hosting 的 "shared" folder. (google drive, fotop, etc..), 一定要先set 做 shared or 容許外連. e.g. google drive: folder > share > share > public.



(4) Right file details, 找出 common 的 URL. (e.g. https://googledrive.com/host/0B9dxxxxxxxxxxxxx/).



(5)在轉檔後的atom xml global replace "../image/" 變成上面common URL




(6) (Optional) 呢個 step 比較 complicated. 因 xml 內 default 相是原size的, direct URL 會 original size post 出來. 所以要在 step 3 前 Batch resize 所有相 by software  或 改個 xml file 的 html code, 但改錯會成個 blog 出唔到相, 而且, 每人的xml 有機會唔同, 改的方法也不同.  道理就是改HTML 內的width, 或者補回yahoo 沒有specify 的size <<所以呢個 Step 係 optional 的.>>,    而我比較懶, 當然係 一些方法去edit 個html 做global replace,一次過就resize 所有相, 就唔洗每個 blog, 每張相去改, 也無需事先 resize 細哂D相, 幾分鐘ok.

(7) 再去 blogger > Setup> Other> import 番.


(8) Check 下每個 blog 的相



(*) 想之後改相都align 番blogger 的setting, 相應該 resize 到多少? 請参考以下數據:

size 小      - 200
size 中      - 320
size 大      - 400
size 特大  - 640

如用 640, blogger 的 width 要拉長, 我是用 640, b so blog 係400.

其實其他size 都得,只不過再用blogger edit 改相後,返唔到轉頭,除非改HTML.

以上的 steps 只是 abstract,  抱歉未能有時間做 detail 的dump screen 教學. 因為每人的 case 唔同, 最緊要明白 concept. 唔明可以問我.

i.e. 最長時間的, 係 upload 相果個 step (step 3), 我有9千幾張相。其他都係好快,唔洗1小時。

Private message 會無import.



調整 Blog寬度

如 set 640, 相同 column overlap, 要 set blog 的 width:

Method:

 
 













還有, 舉一反三下,我再用modified MT file import 到 Pixnet 個 backup, 相係 host 係 google drive or fotop 內, 幾分鍾完成, 同一道理, 也可 import 到 Xuite:




http://catbcatb.pixnet.net/blog




大家記住 copy and paste 係搬唔到blog的相...

如果大家唔明, 就用 Xuite 輕鬆搬家, 但第二年過2G 要收錢..

而 Pixnet 可食個yahoo backup zip 去 import, 但我未試過得, 大家可試下!
但由 pixnet export 去 blogger, Pixnet 有external link limitation. 每日10M

http://move.events.pixnet.net/yahoo/


如果再搬也不太煩, 記住 keep 番所有相同 xml, atom xml file.

仲有, 唔想你的名被 connect 到 google+ 的 profile, 就在 blogger setting unlink 啦, default 係 linked.

 
 
大家有時間又有興趣的話可看看我的舊 Blog 


37 則留言:

  1. 貓B,「在轉檔後的xml global replace "../image/" 變成上面common URL...」,你意思「xml global replace」 就像MS Word 的 (Find > All Replace)吧!但用於 XML ,用甚麼軟體開啟編輯呢!請指教。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 notepad or editplus ok!!!
      Edit>> Replace

      刪除
    2. 今次寫得更清楚!Y(^_^)Y

      刪除
    3. 唔好意思就真, 我好懶, 無圖.

      刪除
  2. 睇到我都暈,在網上搜尋,好難搵到blogspot,多數是pixnet,好似yahoo咁熱鬧還要等一段長時間﹗

    回覆刪除
  3. 貓B好勁呀!恭喜新居入伙!
    我係用copy & paste的方法,而家d 相已貯存在Picase網絡相薄內,請問這樣會有問題嗎?將來不會變了C圖吧?謝謝指教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你是逐個blog copy and paste, 而相本身是放在Picasa , 又或者每個從新upload 去Picasa , 當然無問題,不過後者係做到儍。

      而我的方法只係 upload 相需時,但其他steps 一次過做,幾小時己搬完blog 怎至 backup 去埋 pixnet.

      刪除
    2. 我每個blog只得幾張相都真係做到傻呀,而且仲無晒d留言添呀,請問點樣先可以copy番d留言呢?
      唉....我係電腦白癡,雖然您寫晒d部驟出來,奈何都係唔明點做!

      刪除
    3. 要Copy 埋d 留言,就要用我的方法,你唔介意,我幫可電話教你or 幫你做部份。電話可留在我的fb pm.如你yahoo 果邊唔用的話,建議你先做yahoo backup 先,不過會變唯讀。

      刪除
    4. 多謝您先!不過咁複雜用電話教我都係唔明o架...遲d有需要先麻煩您啦!
      我已經做o左backup,變o左唯讀啦...

      刪除
    5. No problem, 我遲些都會幫人搬

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 見到呢幅相即刻記起你, 哈哈…
    以後大家繼續做鄰居.

    回覆刪除
  6. 好複雜,睇完都唔明,我諗我都係人手copy and paste 過新網誌.
    個個都係google blogger,我都無其他選擇了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係我寫得唔好.需要幫手出聲.
      人手copy and paste, 相要 upload 過呀. 如你唔多 blog, 都可自已慢慢做.
      我 pixnet 都有開, 不過都係當 backup.

      刪除
    2. 唔係你寫得唔好,係我的電腦是有限公司.
      我的網誌都好多, 人手搬真係幾費時及麻煩
      如果你可以幫我就最好啦!

      刪除
    3. 我可幫你搬,我要的information 已比了米小姐。你先按yahoo backup 先,如唔明可電聯,有人有我電話ka la.

      刪除
    4. 收到資料了,好的,我先到yahoo做備份先,其他事情在email再聯絡.
      謝謝你.

      刪除
  7. 您好犀利,見到什麼xml呀、import呀、export呀……就心煩,我之前都試過喺blogger仲有size限制嘅時候搬過,點知搬啲唔搬啲,後來索性費事搬,諗住到額就俾錢囉,好彩而家無限制了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔熟 IT 的人會覺得煩d. 乜原來以前有limit .

      刪除
    2. 以前得1GB,一邊上相一邊倒數,為咗慳,果時成日都要拼圖,後來發現佢唔再報數,再睇下發現已經無limit,真好,煩少啲,可以安心寫……

      刪除
  8. Just to say hi....I may need your help later....

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi, no problem, you can email to me anytime..

      刪除
  9. 貓B, 我睇完你的說明, 個頭暈暈地呢! 哈哈! 請問你雅虎備份的檔案怎麼沒有文字, 只是一檔一照片? 你有這個情形嗎?

    回覆刪除
  10. 貓B:

    I clicked on all the links but all are photos. There isn't any words. :(

    回覆刪除
    回覆
    1. Can u see the moveable type file? All the content and messages are in this file.

      刪除