2015年10月18日 星期日

台灣黑色奇萊 - 第三天


十月六日 (星期二)

今日行程:成功山屋,登奇萊北峰(3607m),奇萊稜線山屋 (3300m),露營


今天6:30 起床,7:00 早餐, 8:00 出發。 



昨晚訓得幾好.  可能前一日唔夠訓. 一覺訓天光.


白粥加肉鬆, 花生, 同埋類似生筋的東西做早餐, 清清地唔錯,台灣山default 早餐



沿溪流出發



傳聞多多的成功堡, 現己沒有公開開放



沿溪行 200m 後, 向右上山









上了山一小時, 终於有個開揚少少的位, 望返小奇萊







2 小時後, 三义路口 成功山屋, 奇萊北峰, 奇萊山屋

電話 data 在這裡有極佳接收, 所以打了比 b so




好宏偉的碎石大斜坡






我愛碎石坡,因為高山才有














開揚位二, 望奇萊主峰



後面是奇萊主峰






  

休息位,大家放下大背包, 輕裝上北峰,仲以為呢個係北峰,大家狂影





北峰比想像中更宏偉,比蚺蛇更尖



一點紅在碎石斜坡




好好玩










一直爬






窄窄的棧道,下面是直崖


近頂了



自終於到了奇萊北峰頂



山頂上下微微雨,所以有點凍。

山頂訊號又強返,即時call b so同fb 打card

來多個大合照先



山頂上好風光





山難紀念碑, 1994年12月7日,奇萊北峰,屏東縣潮洲鄉民 王興平墜落身亡



下山了


下山都幾刺激, 要非常小心





雲開了



回到休息點拿回背包,有隊友不適,我們前面幾個分配他的行裝後,出發到稜缐山屋。好在路程好短,只是30min 下山路程。



終於見好細的奇萊稜缐山屋,得8個位, 所以好多人紮營


今晚三人訓六人營在少少斜坡上, 老爺唔好碌過來


3300米,我慣例一定訓得晤好了, 當晚真的每小時醒一次



聽到話不夠水,要到水源拿水,所以舉手去幫手,原來要上落筆直石坡位於200米下的水溪拿水。仲行得快,不過,水真的好甜!後悔無自己帶水樽來拿水, 只帶了肥仔的...



Boey 的手筆





要珍惜用水了,得來不易,飲多些先




上返山, 大家笑下 la




上返山己差不多煑好飯


金光照頂



又想講下個廁所。

我一去到,就找露天廁扳,打死都不入廁格。不過今次的露天廁扳,比昨日更露天,昨天都有有木板條的圍栅。今天,是完全沒有,十分開揚,與對面山路的人是可以say hello, 但是我寧願這種超大自然的感覺,起碼我不會暈!

最後,我真的好奇去看看廁格,oh my god!
今次不只是嗅覺刺激,而且仲好有觀能刺激!
因為,個洞是已經被cc 填平了。仲有一個小山丘!救命!怎蹲在上面呀!甘大個仔未見過填平了的屎坑
所以,連台灣領隊家銘,都說太可怕了,要跟我排隊大自然風光的廁板!所謂廁板, 就是一塊凌空有洞的扳, 再加一塊滑梯, 如順利c c 係會 sir 下去, 如滑梯通順的話.

今晚第一次在台灣山扎營, 不太凍, 但要 19:00 睡, 明天 4:30 起身

























10 則留言:

  1. 我最想知那個小丘廁所的最後使用者如何辦事?(*-*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係porter,佢帶我去時,竟然話係好乾淨的!

      刪除
  2. 我沒有入廁格參觀過,不過去探MEMORE營時見到奶奶如廁。>-<

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我第一個去時,我末段的時候、係見唔知阿杰定me more 行過。

      刪除
  3. 奇萊北峰真宏偉,棧道好嚇人 >_<'
    有有影那核突小山丘屎坑....(^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無影呀,影左都唔知post 唔post 好

      刪除
  4. 看你們台灣登山的相,好多碎石坡,是否這是台灣的高山地質呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中我去甘多次台灣都係有碎石坡

      刪除