2014年11月23日 星期日

船灣淡水湖


呢個 blog 好耐無郁, 一來真係無時間, 二來又真係無野 update. 以前會成日行山, 行險線, 但自從年頭疾走埋一尖三咀, 己再無乜線想再行, 因為好多己行過, 現在行山都是為了練山,練樂善, 之後就可能連山都懶行. 這個blog 也又封麈.

今年發生了好多事, 除了工作, 家中也發生了一件很不開心的事, 所以今年練習也少了......

--------------------------------------------------------------------------------


22/11/2014

船灣淡水湖

烏蛟騰 ->橫嶺(馬頭峰->赤馬頭->橫嶺 ->大峒->觀音峒-> 紅石門 ->鹿湖峒) ->鵝髻頂 ->虎頭沙 -> 三門山->老虎笏 ->長牌墩 ->三門墩 -> 主壩 -> 大尾督

每年練山,例必跑一轉. 由N前第一次行8小時, 跟住6小時, 前年4.5小時, 到呢兩年3個幾小時, 總算有進步, 但己無乜空間. 記得以前有網友質疑我5-6小時可行完, 還搬出一堆數據話無可能, 其實, 呢條係東北縦走的第一屆路缐, 好多人係可以 3小時內完成的, 所以如果有人同我講佢可以3小時內完, 我信, 因為人外有人, 只是我未有能力吧.



今天, 8:15 起步, 20分鐘上到馬頭烽.






    有煙霞




      1小時05分大峒,慢了5分鐘



           好耐無去紅石門了, 你好嗎 ?









    鹿湖峒, 比去年慢了10分鐘, 一陣要追番



 再見例景



 唔記得呢個名









     呢條徑已經無以前甘好玩, 因為長牌墩,鵝髻頂的碎石坡竟然封了! 新路係梯級, 唉......





老虎茐真係靚





 行完山段, 3hr 04 min, 追返5分鐘, 但都比去年慢4分鐘












 17 km, 3小時42分, 都係比去年慢左8 min.......



照計現在應可以6小時內來回黃竹角咀, 岀年找日先




7 則留言:

  1. 好耐無見,風景好清好靚!

    回覆刪除
  2. Hello! Long time no see! 年尾行返山,所以有一兩個blog 出!

    回覆刪除
  3. 近來身體不適,相信今年我不能 Support 你樂善行了。 (^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要呀,你健康緊要d, 祝早日康復

      刪除