2013年1月6日 星期日

美津濃香港半馬拉松錦標賽2013


 
 
美津濃香港半馬拉松錦標賽2013
 


路缐:大尾篤,鹿頸,烏㬵騰,大尾篤,來回大壩,大尾篤。 (21Km)


每年1/1 ,我都會參加旅行家的東北縱走跑山比賽。 所以就無參加美津龍這個比賽,因日子相隔太近了。今年東北縱走停辨了, 就玩下呢個大賽! 這個比賽被視到楂打馬拉松的前哨戰!

這個半馬,我覺得比渣打半馬辛苦,因為除了尾大壩的3km 是平路,其他全是上落斜。所以,賽前一個月不斷練斜路。 不過令到腳傷舊患又番發了。


為了make sure 有泊車位,5:30 己到大尾篤!6:00停車場己滿了。


7:45 起跑。
3000人參加,一開始塞人塞了1分鐘!


有去過大尾篤就知,離開大尾篤,有400m 急斜上。之後就不斷上落。

最金就是鹿頸上番烏㬵騰,有2km 長命斜要上,此時隻腳又來料...

回到大尾篤,就來回跑大壩,呢3km,真係,跑極唔完。

終點:


最後衝線,2:03。









Next stop: 全馬。


9 則留言:

  1. 勁!有腳傷都能完成賽事,不愧是貓先鋒。
    [版主回覆01/06/2013 15:44:33]我唔係呢道傷就係果道傷

    回覆刪除
  2. 叻叻
    全馬, 加油 !
    [版主回覆01/06/2013 21:50:39]希望跑到 la

    回覆刪除
  3. 小心身體!
    [版主回覆01/06/2013 21:50:00]知了老爺

    回覆刪除
  4. 1372〈一生得意〉2013年1月6日 晚上9:46

    加油!謙謙!
    [版主回覆01/06/2013 21:49:25]hahahaha, 謙謙加油!

    回覆刪除
  5. 好勁!佩服!
    [版主回覆01/07/2013 13:32:29]唔勁了,果日高手如雲、我去食麈ja

    回覆刪除
  6. 小心保重呀!長跑長有呀!仲有全馬等你玩呀!
    你個時間我一定做不到,下年繼續呀!
    [版主回覆01/07/2013 13:31:33]你21k 己少於 2:00,點會做唔到呀。唔好玩我啦。下年你又玩,d斜路真係好刺激!1:45 內有銅牌拿,你可以的。

    回覆刪除
  7. 貓B ching, 東北縱走仲布攪喎, 28k, 20k, 仲係1月1日..
    http://xterace.xte.hk/nemountainrace.html

    我今年冇跑美記, 留番13/1 既ccm, 都係半馬, 唔想兩個星期都半馬比賽, 今年d 比賽撞哂期..
    203 都好好啦, 你近期咁忙.. 收貨啦..
    [版主回覆01/08/2013 13:29:41]唔同賽道的,規模應該細d.

    北潭涌都唔易!
    [英明回覆01/08/2013 08:29:10]oic.. 用同一個名, 係同一日攬都得... 真攬笑.. 我未玩過呢個賽事.. 咁又係咪同一賽道呢 ??

    CCM 係跑北潭涌..
    sub 2 唔到, 下年又有藉口, 動力, 跑多次啦..
    [版主回覆01/07/2013 22:35:15]係旅行家果個,攪了 total 8 年, 我已玩5年. 你呢個我見過, 係攞了人地個名來攪, 好攪笑.

    ccm 是否同一條路? 我sub 唔到2真係有D.......

    回覆刪除
  8. 新年快樂 ! 身體健康 !

    回覆刪除
  9. 我地從北彊返來啦!好好玩呀!

    回覆刪除