2011年7月26日 星期二

巴爾幹 Day 7-8 克羅地亞 Split, Hvar, Trogir, plitvice lakes (16 湖)

10/6, 11/6/2011



今天出Hvar island, 隻船係car ferry, 船程1:45。




程船幾好坐, 不過大風得幾凍




船到Hvar island 的舊城後,再轉巴士到克法市,搭呢程車一定要快,一來好快開,二來好快滿,而且仲好疏,沿途見到薰衣草,但好疏落,唔太靚。



克法市




到克法市,市內其實好細,我們打算上埋最高點的城堡。




1997年曾被美國旅行家雜誌選為世界10個最美麗小島之一




城堡的風景望下來的風景好靚,當然,又要比錢啦。




























薰衣草





坐由克法市到舊城的巴士,預算下巴士後有個幾鐘才上船。誰不知下車竟不是碼頭,問人話要行20分鐘才到碼頭,他們的20分鐘,其實是我們的double,所以又要趕船,途中竟經過一個天體灘,望見一班公公婆婆在暢𣲙,我們大家都驚見對方出現。





終於趕上船了,回到Split 市 。


                     

下一站景點係Trogir市,這個只有離 Split 市只有45分鐘車程的小鎮,前往有2個方法,第一係步行15分鐘到Split 的郊區巴士站坐37號巴士,車程50分,20分鐘一班車。另一方法係到舊城前的長途巴士站坐中途車去,30分鐘就到,我們選擇後者。到Torgir後,我們發覺這裡比split 更有小鎮風情。Torgir 有2300年歷史,而古城有1500年歷史,係世界文化遺產。
























有珊瑚賣









觀光及吃過雪糕後,坐37號車回Split 市。拍過日落及晚飯後,估唔到舊城食飯好抵,70kn 有湯,salad,main course 同dessert.(around $110)















明天行多陣 Split, 就坐長途車到十六湖區 (plitvice lakes)

                 

11/6/2011

今早在split 市內就行一陣。先到Marjan 山上看split 全貌。








再看看當地的漁市場,菜市場(green market) ,相當新鮮同熱鬧。b so 話d生果同菜平過香港。
















再到 Split 古城行多陣



Split 古城以前的樣子, 四四方方, Split 在1998 年成為聯合國世界文化遺產






古城皇宮內, 而家變了個 shopping center




皇宮博物館入口




聖杜金教堂(Katedrala Sv Duje)的鐘樓













主教寧斯基雕像, 是雕塑家伊凡.梅栩托維契1929的作品









撫摸主教雕像左腳大姆指   聽說會帶來好運






食過lunch 後,就要坐6小時巴士到十六湖(plitvice lakes)。

到plitvice lakes,已是六點幾,好在之前網友姨姨的介紹同資料,令我好快找到我在網上book 的民宿。謝謝姨姨。

係16號屋








啡色呢間就係啦











今日住的民宿好正,好似瑞士d屋仔甘,我住果間仲要係house,超正,無夜街出,今晚煮野食。


 

明天到九寨溝之稱的十六湖!



Related blogs:

東南歐- 巴爾幹半島之旅

{序} 
Day 1 Dubrovnik 

Day 2 Dubrovnik 

Day 3 黑山共和國 


Day 4 波士尼亞

Day 5 波士尼亞

Day 6 波士尼亞 

Day 7-8 克羅地亞 Split

Day 9 克羅地亞 十六湖 


Day 10-11 克羅地亞 Zagreb 

Day 11-12 克羅地亞Rovinj

Day 12 斯洛文尼亞 Piran Day 13 -斯洛文尼亞 鐘乳洞

Day 13 斯洛文尼亞 鐘乳洞 Postojinska Jama



斯洛文尼亞首都- Ljubljana

斯洛文尼亞 Lake Bled


37 則留言:

  1. 快過阿雪糕才子啦!
    [版主回覆07/26/2011 22:25:00]你最快 la

    回覆刪除
  2. 好啱飲的茶!
    [版主回覆07/26/2011 22:28:00]飲多2杯!

    回覆刪除
  3. 你睇到薰衣草咁好﹗ 我個陣搭架巴士,伸長晒條頸都見唔到呀 間民宿好正呀…我地個陣臨時話要住,只能住酒店咋
    [版主回覆07/26/2011 22:29:00]D薰衣草其實好疏, ma ma 地靚
    民宿真係好正, 仲要係平

    回覆刪除

  4. 呢間民宿好靚呀 屋外綠草如茵 小花處處 確係如置身於世界花園呀
    [版主回覆07/26/2011 22:30:00]我以為係瑞士呀

    回覆刪除
  5. 乜 個 天 可 以 有 深 海 咁 藍 !
    [版主回覆07/26/2011 22:30:00]無花無假,  藍得過份

    回覆刪除
  6. 乜 個 天 可 以 有 深 海 咁 藍 !

    回覆刪除
  7. 可以係民宿入面煮飯仔、 正呀!

    [版主回覆07/26/2011 22:31:00]我地真係有玩煮飯仔呀

    回覆刪除
  8. 1372〈一生得意〉2011年7月27日 上午11:02

    飛天5
    [版主回覆07/28/2011 20:50:00]你過幾日飛 la

    回覆刪除
  9. 1372〈一生得意〉2011年7月27日 上午11:28

    撫摸主教雕像左腳大姆指   聽說會帶來好運>>> 我係你張相到摸咗,應該都得嘅!
    [版主回覆07/28/2011 20:50:00]haha, 祝你事事如意, 一生得意 !

    回覆刪除

  10. 呢度好似沒有污染,好靚呀!
    期待你的十六湖靚相!
    [版主回覆07/28/2011 20:48:00]就有十六湖相 la

    回覆刪除
  11. 我以為去了澳門的威尼斯 .
    [版主回覆07/28/2011 20:48:00] 真係好似

    回覆刪除

  12. WOW)))))) 個天又藍又靚, 真係歐洲先見到!
    [版主回覆07/28/2011 20:48:00]香港都會有, 幾日甘多 la

    回覆刪除
  13. b so 話d生果同菜平過香港。
    重好食D 添呀!
    [版主回覆07/28/2011 20:47:00]又真係幾好食

    回覆刪除

  14. 如果有間咁嘅屋就正啦!
    [版主回覆07/28/2011 20:47:00]HK 無可能了

    回覆刪除

  15. 靚靚呀!
    [版主回覆07/28/2011 20:46:00]影到唔想走

    回覆刪除
  16. << 少左d野
    [版主回覆07/28/2011 20:46:00]少左個靚e e 個 pose law

    回覆刪除
  17. 十六湖間民宿真係幾唔錯喎!
    [版主回覆07/28/2011 20:45:00]7姨 好介紹!!

    回覆刪除
  18. 民宿真係正, 可以住幾日就好喇.
     
    [版主回覆07/29/2011 20:27:00]好在我都住了2日

    回覆刪除






  19. 好靚.  民宿又得.   一定要再去
    [版主回覆07/30/2011 10:22:00]甘先有excuse 去多次 ma, hehe

    回覆刪除
  20. 貓B, 這張一看就喜歡! 叫個uncle企係地上四方光影中嘛! Ksze
    [版主回覆08/02/2011 21:48:00]haha, 你對光都好 sensitive

    回覆刪除
  21. 鍾意這種天海小屋,好靚呀
    [版主回覆08/02/2011 21:47:00]克國有好長海岸線, 所以有好多呢D景

    回覆刪除
  22. 十六湖這民宿真的很好。我打算 10月前去,請問可否給我提供地址 & 這民宿的聯繫方法 ? 謝謝你
    [版主回覆08/02/2011 21:46:00]
    已留在你的留言版, please check

    回覆刪除
  23. 多謝貓B兄你提供的資料 
    [版主回覆08/03/2011 17:55:00]You are welcome

    回覆刪除
  24. thanks for sharing information and photos. 真係好靚,靚到馬上要plan next year 的行程. 請問可否share 十六湖的hotel information 給我? thank you
    [版主回覆08/30/2011 23:22:00]

    已留在你的留言版, please check

    回覆刪除
  25. 謝謝分享...請問如何 book到這間民宿 ?
    [版主回覆10/24/2011 10:14:59]you can check the address below: http://meetcroatia.net/accommodation.asp?I=3244

    回覆刪除
  26. 我想問係咪冇車都可以搭car-ferry?咁我地會坐o係邊?甲板?
    [版主回覆02/10/2012 22:47:21]坐甲板的

    回覆刪除
  27. Hello, 十六湖的住宿好正呀,我地四個人會六月尾去,可以給這民宿的料給嗎?行到入口處要多少時間,如在zagreb搭巴士去,要在那個站下車呢?
    謝謝分享!!
    [版主回覆04/27/2012 08:14:06]let me search and I will get back to you.

    回覆刪除
  28. you have enough time to visit Hvar Island and Trogir on the same day. Do you have the ferry timetable to/from Hvar Island and bus schedule to/from Trogir? Thanks.

    is Croatia a safe place coz I will go there by myself in August?
    [版主回覆04/30/2012 21:36:00]Sorry I havent the updated time table of Hvar Island, but I remember you can enquiry the schedule in the pier (next to the bus stop of Split.

    bus schedule is quite frequent, around every 30min to 1 hour.

    If you have time, you can stay more time in Hvar Island.

    Croatia is the safest place in balkans. Relax! Especially in Dubronik, Split, Rovinj.

    回覆刪除
  29. 十六湖這民宿真的很好。我打算 8月去,請問可否給我提供地址 & 這民宿的聯繫方法 ? 需要付按金嗎? 怎樣付? Bank transfer or credit card?

    另外, 搭長途巴士去Trogir,怎樣叫司機提我落車? 司機懂英文嗎? Trogir 用克羅地亞語的寫法一樣嗎?
    謝謝你!
    [版主回覆05/07/2012 16:27:10]I seldem check my yahoo blog, can you leave email address to me so that I can answer your questions? For your question, I need some time to search my record and email.

    回覆刪除
  30. 有冇hostel個名呀?the link seems not working

    回覆刪除
    回覆
    1. 十六湖?

      http://www.tzplitvice.hr/index.php?mod=mod_d2_smjestaj&tipSmjestaj=1&obj=39&stranica=1&filter=obj_naselje&filter_value=10

      刪除
  31. thanks so much.for replying my message!係呀,十六湖。
    你剛剛俾個link都未入到你話好正間hostel?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入到喇,感激!

      如果不是自駕,住呢到會唔會好唔方便?
      搭巴士要响邊度落車?

      刪除
    2. 我是坐巴士。16湖有2個站。entry 1 and 2. 你同巴士司機講。印象中我是entry 1 下車。行10min. 但entry 1 or 2 我真係唔記得。

      刪除
    3. 我剛search Google map, 有街景,你自己可看,個站是有條木天橋的。有野再問我la, 也可留email 比我,因blog 我少check.

      刪除
    4. 好呀,唔該曬你!
      我自己再研究下先

      刪除