2010年12月15日 星期三

樂善盃 2010

樂善盃 2010


12/12


第二次參加這個活動


路線:


北潭涌 > 北潭凹 > 赤徑 > 大浪坳 > 南蛇尖 (不登頂 )> 長咀 > 大浪灣 > 西灣亭 > 北潭涌


全程 30 km


 


大家請忍受N82 手機相的質素啦


                      


今年因為唔夠時間, 無去到 pre-trip 同準備, 今年完全靠去年的印像去預計,  所以都係今年目標同去年差唔多,   希望 around  6小時啦.


 


同往年一樣, 7時到太子上車, 8時前就到北潭涌


 


一去到, 就有野送, 雲南白药, 正呀



#2 今年多左個新 toilet, 唔洗排長龍



#3  起步區  (九時起步)



#4 連佢都來打氣



#5   起步一小時零四分, 到大浪凹, 準備上南蛇尖



#6  經典場面, 呢道塞人塞了10分鐘 好心急



#7 南蛇尖, 經過上次負重練習, 今次 15分鐘上到 check point 1


 



#8  南蛇尖 check point  1 (around 400m)



 


離開南蛇尖->米粉頂->去長咀, 去年發覺這段路是可以用來追時間同埋排前一些, 因為都唔少跑唔慣浮沙碎石路的跑手, 所以呢段就發力跑 (去年老抽,快唔到)。


 


#9     大約11:30 到長咀



#10 飲過粥水, 再上路



 


#11 長咀其實好靚



#12 長咀



#13 東灣



#14  尾二的一個 check point (西灣亭)



#15 好餓呀, 所以食左佢 (checkpoint provide 的)



#16  快到終點,B so 幫我影的(綠色果個),  西灣亭後, 開始想抽, 所以一直半行慢跑, 下年這裡可快些



#17 終點



#18  好好好好好餓呀, 食面先



#19 仲有薑可樂!!!



 


今年成績: 5 小時 24 分,比去年快了 43 分鐘  (去年 6小時07分).


我估係無甘熱 (不過好濕, 前後段都幾局,南蛇尖就好大風 ), 同埋加上南湖大山的訓練和經驗 ,但出年未必得啦。


最開心我今次只係尾段有少少抽筯, 抽時用雲南白药都 ok wor!!


 


1/1 東北縱走會難些, 希望比賽前有得休息多些, 能夠完成賽事


 


去年: 樂善盃 2009


 


 


 


15 則留言:

  1. 時間真的過得很快, 又一年了... 記得舊年12月6日去長咀行山是在樂善杯的前一個星期, 見到他們已 set up 咗 d 路標, 欄繩等等. 恭喜, 又突破了成績 http://hk.myblog.yahoo.com/takeiteasy-blog/article?mid=731
    [版主回覆12/17/2010 21:04:00]話甘快, 又一年, 時光飛逝

    回覆刪除
  2. 我也來恭喜你今年的好成績. 東北縱走努力呀, 支持!
    [版主回覆12/17/2010 21:04:00]我會努力!

    回覆刪除
  3. 經典場面, 呢道塞人塞了10分鐘  好心急

    電兔被阻, 一定好心急啦.  
    快過舊年有進步~ 叻叻呀~
    (早兩日都有睇到報紙, 好似有人受傷要坐直昇機)
     
    [版主回覆12/17/2010 21:05:00]年年都有人受傷 ka

    回覆刪除
  4. 居然5點幾仲寫blog, 小心身體呀~ 保重呀~
    [版主回覆12/17/2010 21:08:00]呢期真係唔係好惦

    回覆刪除
  5. 既然去完南湖會快些,出年繼續齊齊上高山啦。
    祝你東北走成績好過上年
    [版主回覆12/17/2010 21:36:00]一於齊齊上高山啦

    回覆刪除
  6. 成績很好呀, 進步神速, 恭喜!
    [版主回覆12/17/2010 21:36:00]Thank you 爸金 !!

    回覆刪除
  7. 最快 & 最慢 又係幾多個鐘呀?
    [版主回覆12/17/2010 21:37:00]最快 around 3 hours, 最慢好似成8-9 hours

    回覆刪除
  8. 恭喜恭喜, 又突破舊年成績, 一定要頒個"飛躍進步獎"俾你!
    [版主回覆12/17/2010 21:44:00]都係今年好彩姐

    回覆刪除
  9. 恭喜你成績比去年進步了!
    [版主回覆12/17/2010 21:44:00]謝謝恬靜 !!

    回覆刪除
  10. 抽時用雲南白药........真係唔講唔知!
    [版主回覆12/20/2010 08:24:00]以前我都有用, 不過今次 work D

    回覆刪除
  11. 勁人!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/20/2010 08:25:00]有幾千人勁過我

    回覆刪除
  12. 1372〈一生得意〉2010年12月18日 中午12:58

    恭喜恭喜又快咗。
    [版主回覆12/20/2010 08:26:00]無抽筯差好遠

    回覆刪除
  13. 恭喜恭喜!越跑越快!
    明年去完雪山,返來跑得仲快。
    東北縱走,又想起食一餐。
    [版主回覆12/20/2010 08:29:00]Thank you, 我諗我快唔到好多了
    東北縱走,好味道? 我仲記得你地個 blog 

    回覆刪除
  14. (Empty)
    [版主回覆12/20/2010 08:29:00]Merry Christmas!

    回覆刪除
  15. 勁啊! 年年都有快
    [版主回覆12/28/2010 22:07:00]謝謝 無蹟 !!

    回覆刪除