2010年3月7日 星期日

山野之王 (King of the Hills)

7/3/2010


今日參加了應該係今個行山季 last 一個跑山賽


山野之王 King of the Hills Mountain Marathon  (大埔站)


全程雨中進行


                          


上星期帶病跑了 渣打馬拉松 , 結果之後重感冒, 睇了2次醫生, sick leaves 了2日, 食藥食到星期五, 幸好, 星期六唔洗返工,可休息一日, 都係果句, 比賽日起身, 無事就出發, 有事就唔去.


不過病過甘多日, 體力點都有少少下降


 


                          


講番比賽 (大家係咪好悶, 又係山賽), 呢個多賽制式比賽, 一共四場, 全 win 四場有總冠軍 (唔關我事), 但記得我偶像曾小強受訪問講過呢個比賽在香港比較難, 所以我又試玩一場.  (曾小強又連 win 3 場, 因有一場無玩)


比賽分全馬, 半馬


全馬 36Km, 高低 1940m, 一早知道同馬差1個 week, 又係3月, 又濕又熱


 


 


所以今次參加半馬


半馬路線:


大埔市 > 九龍坑山 > 沙螺洞 > 鶴藪 > 屏風山 > 黃嶺> 純陽峰 > 橫山腳下村 >新娘潭


高低落差 :1250m    (東北縱走挑戰組 都只係 1150m)


長度 : 15Km


 


呢個比賽, 有起碼一半外國人跑手, 除左我, 好似高手雲集


 


#1



#2 水站只得一杯水 ja


#3  都有幾百人



#4 忽然起步, 一起步, 就下大雨!!!!



#5  跟住就全程雨中進行


九龍坑山, 呢個好似只得石級的山, 如果唔係比賽, 真係唔來



#6   九龍坑山頂, Crazy ka, 石級起到上頂, 好惡頂



#7   起步1 小時唔夠, 跑到沙螺洞



#8 準備上屏風山 , 一上到屏風山, 黃嶺, D 路就一個字 - "爛"


大雨令到石面好跣, 山路變泥, 令到平時非常易的路變得難跑, 有些路段跣到連上都有問題


上到頂, 可能未病好, 好凍呀呀呀呀呀



 


#9  純陽峰的"一杯水"水站


最好玩路段開始, "Sir 滑梯"路段 ( 純陽峰 > 橫山腳下村 ), 也是我最快的路段, 因為主要靠手


(不過聽講好多人係e道受傷)



#10   新娘潭, B so 已在 End point 等我, 幫我影相



#11 我算乾淨了



最後三個鐘左右跑完, 算.... 我一向跑得唔快


今日狀態麻麻, 其實起步前有少少手軟腳軟, 但起步跑起後又 Ok, 上山時唔敢太博, 怕出事, 完成到偷笑


今次居然無抽筋, 可能條路短

但山賽過後,腳傷又再次重臨 

 


在此謝謝上個 week 問侯過我的朋友, 多謝你地


 


沒有留言:

張貼留言