2010年1月6日 星期三

東北縱走越野馬拉松 2010

1/1  陰晴


除夕夜, 9時上床 (第三年無 count down 了), 為了參加e個比賽.


今年第三年參加, 今年差D去唔到, 聖發燒病左 , 食藥食到比賽前幾日, 不過無得賴, 我估我無病都唔會快好多......


上篇都提過, 今次目標希望在 7個小時內, 今日終於達到了, 仲超標 tim, 估唔到 (高手唔好笑我)


 


比賽路線:  (挑戰組)


烏蛟騰 → 馬頭峰 → 橫嶺 → 大峒 → 觀音峒 → 紅石門坳 → 牛角涌 → 馬尿河 → 下苗田 → 犁頭石 → 三椏村 → 荔枝窩 → 梅子林 → 分水凹 → 尖光峒 → 石芽頭 → 谷埔 → 鳳坑郊遊徑 → 山火瞭望台 → 烏蛟騰


全程共32公里, 比去年多2 公里


(今次條路, 金過上年, 而且難度高過樂善盃 )


 


B so 就參加了體驗組 20 公里


 


                    


5:30 起床, 樓下截唔到的士, 唯有急步十幾分鐘去火車站 (知我住邊的朋友都知, 我家去火車站都幾遠 ka) 


 


#1  06:30 在大埔等美心開門, 就係食佢, 去年又係食佢.  好飽



 


#2 08:30 起步了, 好鬼多人



#3  09:19 第一個 check point (大峒), 過完攞你命橫嶺, 無左半條人命,好累, 但比估計快左



 


#4  09: 52  第二個 check point (牛角涌), 好似有水, 但我仲有好多, 唔拿了.


我在大水湖河涌跣左一野, 紐親小腿, 過左馬尿河, 小腿就抽筯了, 路又窄,又無位拉筯, 好橙呀



#5  10:40 好不容易到 Check point 3 (下苗田), 開始同體驗組 join 埋, 結果上山塞人



去到三椏村 , 見到 Poon sir, 山水兄, 得意姐佢地在食店內Support 另一個有份參賽的 blog 友剎那


 


#6 11:18  Check point 4 荔枝窩, 食了隻蕉, 坐了一陣, 又上路



 


離開荔枝窩上梅子林, 分水凹, e個位, 梗係勁抽(筯) la.


跟住仲要上尖光峒,  石芽頭 , e 道簡直辛苦, 抽到行唔到, 要坐係道對住棵樹拉筯一陣, 中午出太陽呀, 去到石芽頭, 我缺水了...


 


 


#7  13:05  Check point 5 (谷埔), 食多條蕉, 終於有水飲


谷埔 e 條道, 我 plan 了慢跑的, 平路 ma, 跑左少少, 都係唔得, 要留力.



 


過左谷埔, 慘了.... 要上鳳坑郊遊徑 ,金龍脊, 山火瞭望台, 上升 300m, 慘 law, 簡直攞我命, 每上一個山頭, 隻腳就......體力又下降中, 頂住呀 (pre-trip 時已知e段金, 但今次當我行完二十幾公里後, 就金上加金)


 


烏蛟騰郊遊徑 再撞到 Poon sir, 山水兄佢地, 山水兄話 8分鐘前見到 b so, 真高興


 


#8 14:08  山火瞭望台, 己經抽到行唔到, 要按腳 5分鐘, 謝謝 Poon sir 陪我



 


下山, 行左一陣, 望下錶, 發覺可能 6小時內 wor , 就半跑半抽跑返終點, 果然得左


 

跑回終點途中,  再次見到山水兄,  他和Poon sir 陪我跑終點果程和幫我影相, 真辛苦他們  , 又謝謝得意姐在終點幫我影相

 


#9 我偶像曾小强又 win 了, 仲甘快 tim, e D 真係勁人, 佩服



                    


謝謝山水兄,Poon sir陪我跑終點果程和幫我影相:


#10



#11



#12  累到水都唔想拿


 


 



#13



今次成績: 5小時55分14秒 (32Km)


 


我今次甘既狀態都有e個成績, 都幾滿意 ka la.


比起去年東北縱走 30km 快一小時


出年我都再想快D, 同自己再挑戰過, 但信心就一定無了、因為今次都幾辛苦...... 唔知仲可點再快些.....


(今次快左, 可能拿少左水, 就算上次樂善盃, 我都帶超過 2L 水, 今次少D好左D, 謝謝 Thomas 提點 )


                    


今日最開心, 唔係快過去年, 而係在終點等到 b so 跑住衝線, 因她比預計都快左 ka


                    


 


新相: 


我好鐘意e張個貓樣 , 為左e張相, 所以個blog 出番來一陣啦, 謝謝山水兄幫我影 (貓樣都係山水畫 ka)


遲多5秒影仲正



睇花就e道 la


圓玄學院菊花展 2009


沒有留言:

張貼留言