2009年12月13日 星期日

樂善盃 2009

13/12 (Sun)


好好好好好好熱、好濕


第一次參加這個活動 - 樂善盃 2009


路線:


北潭涌 > 北潭凹 > 赤徑 > 大浪坳 > 南蛇尖 (不登頂 )> 長咀 > 大浪灣 > 西灣亭 > 北潭涌


全程 30 km


                         


未參加之前. 都知道有好多好多人, 但覺得樂善行都幾有意義, 又唔貴,所以考慮了一陣就報名了


* 同東北蹤走一樣, 樂善行也是籌款 , 目的是籌集善款援助國內偏遠貧困山區的失學或在學兒童


今次至在參與, 也沒有太多準備, 之前也只有去長咀 pre 了一次 trip. 再加上之前病了一個星期, 我一向行山都唔算好快, 又未玩過, 所以一定唔會定一D唔 realistic 的時間比自己, 免得辛苦. 所以希望能夠行畢全程都算偷笑 (也希望抽筯唔好甘早甘早出現, 還記得上次東北蹤走抽筯抽到上腰)


結果......


抽筯先生好早就來左找我了 ....


以下是 N86 手機相


                         


#1 早上 8 時北潭涌集合



#2 Ready



#3 第一個塞人位, 都好, 回下氣幾分鐘 la



#4 不知不覺到赤徑 , 仲要排隊去 Toilet tim......



#5 到大浪坳, 好多人 



#6 上南蛇尖



#7 第二個少塞位, 不過大家都好快



#8 睇到D人嗎?



#9 第一個 check point , 南蛇尖下, 小腿已閃閃地, 快唔快D 呀, 個幾鐘 ja wor



#10 短咀, 原來都唔係好遠   (大腿已開始抽)



#11 長咀, 第2個 check point



#12 有野食 wor, 睇下先 (義工帶竹去起柵?)



#13 有粥水, 食左一碗 , 坐左一陣 (義工們真係唔話得)



#14 長咀, D參賽者望海 wor, 好浪漫



#15 影番張先, 但明明上次用大機影左



#16 回程長咀去東灣, 仲見好多參賽者正在出咀



#17 過完東灣



#18 東灣真係好靚



#20 咸田, 第3個 check point, 買左支野飲



#21第4個,  西灣亭, 有可樂 ka, 梗係唔飲 la



#22 勁人D獎盃


(不過, 人人都有個牌仔的) 



#23 End point 有杯面 ka, 食番個先



#24 你睇下D勁人!!!!!   (當然無我份 la) , 2:36, 點跑 ka



 


                         


我的成謮是 6 小時 07 分, 比起上面D 勁人, 真係有D慢.  基本上除了開頭跑外, 之後有些路段, 比我平時行山仲要慢,因為抽筯先生一直陪伴我左右!!!


過了長咀, 講都唔信, 我的左右小腿,  左右大腿, 上下前後筋, 一直好有次序地抽完又抽, 直至 end point...... 


 


比賽前, 我一直被樂善行人數多而嚇怕......


比賽後, 我覺得佢地真係攪得好好 wor , support 又足夠, 抽筯皇的我, 不斷有按摩藥送上, 又多野食和水,  haha. (support 方面, 東北蹤走應該參考下)


 


經過今次比賽, 腳傷又再重臨, 2 星期後仲有東北蹤走 32Km, 有D路仲未 pre-trip tim, 點算?? 都唔知玩唔玩到, 睇來都係要以最低 target 進發了 (7 hours)。


在此謝謝陪過我去長咀 pre-trip 的朋友們 and B so 


 


今日真係好好好好好好好好好好好好好熱, 我諗起碼 26,7度


 


沒有留言:

張貼留言